sâmbătă, 28 martie 2009

Pe locuri...start

In ultimele luni, cel mai dezbatut subiect pe piata PR-ului in Romania a fost Internetul, cu tot ce inseamna el in ziua de azi: twitter, facebook, linkedin…si blogul, normal. Blogul, un mijloc de comunicare folosit in campaniile de PR, acum din ce in ce mai des….ne batem in campanii, cine a mai facut ce nazbatie in blogosfera. Vreau si eu blog, zic...
Cred in reincarnare si in sansele viitoare, dar nu cred in "lasa pe maine ce poti face azi" ... cine stie ce se mai inventeaza pana ma reincarnez eu :). Asa ca, am zis sa fie azi. Azi e o zi la fel de buna ca oricare alta. E sambata si incerc sa descifrez tainele acestui instrument. Aleg poza, aleg tema blogului, aleg cea mai scurta prezentare pentru “about me” si ma intreb cate ore pe zi/noapte o sa pot sa fac asta maine, peste 3 saptamani, peste 2 ani….
De ce azi? Foarte simplu, ieri am participat la o sesiune interesanta de online in cadrul PR Forum. O prezentare mentiona "push PR" si "pull PR", si mi-am spus, gata, blog sa fie…si ce iese iese…ca de, daca nu facem greseli de unde sa invatam, doar de pe google :)?
Astfel, am decis sa fie "push PR"…sa mai dam niste carnita acestui colos care este google, mare inventie dom’le.
Ce va fi va fi, ce nu va fi nu se va povesti. Sa ascultam ce ne sopteste libelula :)