luni, 20 aprilie 2009

Discutii de Paste

Hristos a inviat!

Am renuntat pentru o zi la subiectele de PR si am ales un subiect mai light – discutiile de la masa de Paste. Despre ce vorbesc oamenii in timp ce ciocnesc un ou? In 3 zile am stat la 4 mese diferite, care nu au avut nimic in comun...decat cateva subiecte.

"Triste" subiecte mai alegem...

Cum probabil nu este o surpriza, Gigi Becali este un subiect interesant: “ati vazut, i-au dat drumul lui Becali de sarbatori?”….mda, o discutie care inveseleste pe toti cei care stau in jurul mesei, caci e vorba despre fotbal, fiecare are parerea lui despre Gigi si despre recenta investigatie in randul oamenilor de fotbal.

Sa vedem, alte subiecte: “Basescu a pierdut multe voturi cu apucaturile lui din ultima perioada”… conducatorul tarii este o tema pe care nu o putem ignora, caci pana si la biserica cand am luat lumina ni s-a spus “binecuvanteaza Doamne carmuitorii acestei tari”.

Si mergem mai departe si amintim despre traista bucovineana a lui Udrea si de lumina care a venit de la Ierusalim. Si la acelasi capitol este si discutia despre concertul lui Goran Bregovic, dar nimic despre sloganul "Romania, the land of choice". Slogan, publicitate, mesaje, imaginea Romaniei – ar fi nepoliticos sa vorbim despre toate astea, este o discutie mult prea complexa la care bunica, unchiul si matusa nu pot participa. Sa lasam aceste subiecte pentru revistele de specialitate :)

Dar de ce sa ne oprim aici, doar Libertatea si Click (ordinea cred ca este inversa acum :)) sunt cele mai vandute ziare?! Sa fie deci si despre sex: cine cu cine isi mai petrece timpul, cine pe cine mai inseala…si nu ma refer la vedete, ci la vecini si rude. Sex-ul vinde in continuare si barfa incinge spiritele la masa de Paste.

Am incercat sa sparg monotonia cu un “call to action” pentru Moldova, dar nu am avut succes, acesta dovedindu-se un subiect mult prea greu in combinatie cu salata de boeuf.

Concluzii de bun simt: presa ne spune inca despre ce sa vorbim, ce fac altii este tot timpul mai interesant decat ce facem noi pentru ca avem libertatea de a ne da cu parerea fara consecinte si la politica se pricepe oricine (la cum stau lucrurile acum, nici nu este greu). De criza am uitat...

Mie una imi este dor de o discutie ca cea de la masa Morometilor – tacere si un pic de mister:)
Una peste alta, am avut parte de conversatii relaxante si zile de odihna :)

Despre ce ati discutat voi?