sâmbătă, 9 mai 2009

Nu despre PR sau comunicare...despre tacere

Azi a fost o sambata minunata, o zi cu mult soare si un peisaj fantastic. 24 de ore petrecute in Brasov :), mai vreau asa weekend-uri!

Ne-am plimbat de la o terasa la alta, de la restaurant la bancile din Piata Sfatului. Am privit curioasa trecatorii si am facut cumparaturi. Cu toate acestea, a fost o zi in care nu am comunicat mai de loc. Cum e sa lucrezi in PR si sa petreci o zi fara sa rostesti prea multe cuvinte?! Read my lips: e relaxant! Macar stiu ca mi-am incarcat bateriile pentru o saptamana care se anunta aglomerata – caci de, intr-o zi cu soare, pe banca langa fantana care te racoreste cand adie putin vantul, merge sa citesti un horoscop :)

Una peste alta, Brasovul a fost azi foarte colorat in galben - galben de la PNL nu de la soare - si asa mi-am adus aminte ca a inceput campania pentru europarlamentare. Nu am vazut insa alte culori, unde erau ele…portocaliul, rosul….?
Eu am votat deja pe http://www.petreanu.ro/2009/05/ce-faceti-votati-sau-nu/ unde am spus ca nu o sa votez…pentru ca nu o sa votez, caci pe 7 iunie nu sunt in tara…si bine imi pare :)

Dupa o zi cu soare, o dupa-amiaza cu sauna, vreau sa imi termin paharul de vin rosu, sa ma uit la un film bun si sa inchei ziua asa cum am petrecut-o, in tacere.