Twitter, un alt subiect atins de mai multe ori in cadrul Measurement Conference din 3 iunie la Washington.
De cand am aterizat la Washington, Twitter apare parca peste tot….la stiri de dimineata era un reportaj despre o familie care a postat pe twitter faptul ca pleaca in concediu – si iata, peste noapte, casa a fost sparta. Tinerii insa nu o sa renunte le twitter, doar o sa fie mai atenti cu ce posteaza…..Interesant.
La conferinta primele informatii primite au fost: agenda conferintei, unde este WC-ul si care este parola de wiFi pentru cei care sunt activi pe twitter.
Cum masuram insa ce facem pe twitter? In primul rand trebuie sa ne cunoastem obiectivele: vrem sa facem networking, vrem sa crestem traficul pe site-ul corporate sau vrem sa crestem vanzarile? Dupa ce am stabilit care sunt obiectivele putem sa ne gandim la wording … apoi trebuie sa masuram implicarea – cati followeri avem? Exista instrumente care fac asta pentru noi: Bit.ly; Cli.gs; DwarfURL; Zi.ma sau SnipURL.
Casa Alba se pare ca este si ea din ce in ce mai activa pe online. Speech-ul lui Obama de la Cairo a fost “promovat” pe twitter.
Unul dintre speakeri a spus ca prefera sa vanda subiecte de presa pe twitter. De ce? Raspunsul lui a fost simplu si corect :) - daca nu poti vinde o stire in 140 de litere, atunci nu este o poveste de vandut la presa. Votez pentru asta – dar ma gandesc ca daca ne apucam noi sa facem asta, trebuie mai intai sa stam cateva zile bune sa adunam toti jurnalistii de gasit pe twitter – mai mult, cei care ne intereseaza sigur nu sunt pe twitter la ora actuala. Deci mai avem de asteptat, pana atunci insa putem sa exersam sa vindem povesti in 140 de litere :)
Twitter poate oricand sa devina o sursa de criza – cei de aici au oameni care stau si in weekend pe twitter, si de fiecare data cand apare compania lor intr-o conversatie, sunt atentionati.
Concluziile au fost urmatoarele, twitter:
· the new telephone
· stepping stone for what is coming next
· it changed google and facebook
Si concluzia mea: relatia cu jurnalistii trebuie pastrata, daca nu sunt acum pe twitter anul urmator sigur o sa fie.
La conferinta primele informatii primite au fost: agenda conferintei, unde este WC-ul si care este parola de wiFi pentru cei care sunt activi pe twitter.
Cum masuram insa ce facem pe twitter? In primul rand trebuie sa ne cunoastem obiectivele: vrem sa facem networking, vrem sa crestem traficul pe site-ul corporate sau vrem sa crestem vanzarile? Dupa ce am stabilit care sunt obiectivele putem sa ne gandim la wording … apoi trebuie sa masuram implicarea – cati followeri avem? Exista instrumente care fac asta pentru noi: Bit.ly; Cli.gs; DwarfURL; Zi.ma sau SnipURL.
Casa Alba se pare ca este si ea din ce in ce mai activa pe online. Speech-ul lui Obama de la Cairo a fost “promovat” pe twitter.
Unul dintre speakeri a spus ca prefera sa vanda subiecte de presa pe twitter. De ce? Raspunsul lui a fost simplu si corect :) - daca nu poti vinde o stire in 140 de litere, atunci nu este o poveste de vandut la presa. Votez pentru asta – dar ma gandesc ca daca ne apucam noi sa facem asta, trebuie mai intai sa stam cateva zile bune sa adunam toti jurnalistii de gasit pe twitter – mai mult, cei care ne intereseaza sigur nu sunt pe twitter la ora actuala. Deci mai avem de asteptat, pana atunci insa putem sa exersam sa vindem povesti in 140 de litere :)
Twitter poate oricand sa devina o sursa de criza – cei de aici au oameni care stau si in weekend pe twitter, si de fiecare data cand apare compania lor intr-o conversatie, sunt atentionati.
Concluziile au fost urmatoarele, twitter:
· the new telephone
· stepping stone for what is coming next
· it changed google and facebook
Si concluzia mea: relatia cu jurnalistii trebuie pastrata, daca nu sunt acum pe twitter anul urmator sigur o sa fie.