marți, 28 iulie 2009

Cat de mica este lumea noastra

In weekend am fost in Parcul Natural Comana. Foarte frumoasa zona, un adevarat spectacol al naturii. Dar cu greu am ajuns, pentru ca semnele erau rare, uneori greu de interpretat, dar ce a fost mai trist, este ca la 2-3 km distanta de parc o mama cu un copil in brate nu stia unde este sau ce este acest parc. Am oprit, am intrebat pe unde se intra si raspunsul a fost unul foarte trist "nu stiu niciun parc".... Cat de mica sa fie lumea unora?

Noi facem branding, comunicam, suntem obisnuiti ca lumea sa fie informata, sa stie ce e in jurul lor, ce se intampla la mii de km distanta...dar iata, aici, o mama cu un copil nu stie mai mult decat ograda si nevoile ei. Poate e bine sa gandim campanii pentru cei de mai aprope de subiect, dupa care sa extindem aria de acoperire. De fapt, piramida lui Maslow se aplica aici...trist...

O tara avem, si romanii nu stiu de ea :(

P.S. In parc se spune ca sunt peste 10 specii de libelule, dar nu am zarit nici macar una :(