vineri, 31 iulie 2009

Social media

Social media, pe buzele PR-istilor :) in ultima perioada - adica de ceva vreme ne axam foarte mult pe acest termen. Ca vrem sa stim mai multe sau ca vorbim despre el, PR-ul este asaltat de acest termen. Si eu ... pentru ca sunt un training freek (daca nu fac 2-3 training-uri pe an simt ca ma sufoc profesional :)) o sa asist la un training pe social media saptamana asta.

Pentru mood, iata un film interesant:



Pentru training, am fost rugata sa pun niste intrebari - oare cu ce vreau eu sa ies din acest training? Buna provocare....
La ce m-am gandit:
1. Care este cea mai buna campanie de com pe online si de ce - de la noi din tara vreau sa zic? Sa aflam si noi niste good practice? Si cea mai nasoala :)
2. Cum trebuie sa arate un blog de companie astfel incat sa fie appealing pt bloggeri?
3. Cum le place bloggerilor sa fie pitch-uiti?
4. Cum masuram ROI pt o camp de social media? Cum masuram o campanie online? Cu ce instrumente? In fct de ce indicatori?
5. Cum construim o comunitate in jurul unui blog/corporate website? Cum pastram comunitatea? Cum o putem activa? Cat de usor se poate activa o comunitate din jurul unui blog?
6. Ce bloguri scrise de PRisti citesc bloggerii si de ce? De fapt citesc blogguri de PR-isti? Sunt interesati sa afle cum gandeste un PRist? - pana la urma ma gandesc ca suntem toti oameni si vrem sa stim cum functioneaza cel de langa noi.
7. Exista anumite reguli de etica pe care le respecta bloggeri?

In concluzie despre social media: if the information is important, it will find me!